Juan Carlos escribió:Joder macho, me he encontrado este hilo y me ha dado la risa, hasta hubo un pavo que se puso en huelga de hambre, tremendo.
Vaya expolio ha sufrido el ribalta ehhhhhhh, pase no hace mucho por la zona y vaya cambio, antes cuatre güelos jugando a petanca, ahora lleno de niños y gente paseando. No hay mas que ver una foto del antes y despues para reconocer que el cambio ha sido a mejor.
Juan Carlos, per a fer el que han fet no feia falta vulnerar la llei de patrimoni cultural valencià. A més a més, l'abandó del parc es deu a la falta de manteniment, més que res per part de qui té les competències, l'Ajuntament. Les protestes anaven contra el pas d'un autobús pel bell mig del parc, que si es concreta passarà a ser una via urbana. Temps al temps.
Juan Carlos, quan jo era xicotet, el parc estava ple de xiquets i, a partir de 1991 va començar a patir continus atacs: zona d'aparcament, tales massives, brutícia, abandó per part de l'Ajuntament,...
Quan es deixava aparcar una xiqueta va ser atropellada i es va quedar paraplègica. Saps quina va ser la resposta de l'alcalde del moment, José Luís Gimeno Ferrer? El silenci.
No toquem els ous, que jo sóc del barri de Crèmor i tota la vida els nanos del barri s'han criat a l'antic passeig dels carruatges fins que l'equip de govern de l'Ajuntament va començar a abandonar el parc, no toquem el ous, per favor.
El que més em molesta del tema és que gent que mai ha passat pel Parc de Ribalta i que no l'ha conegut als anys vuitanta, era una meravella, tinga la poca vergonya de riure's de la gent que vam protesatar, em toca els ous i em sembla que respon a gent sense capacitat de crítica social ni política i, que no estan preparades per afrontar la senzilla tasca del ciutadà, vetlar pel manteniment de la seva ciutat.
Juan Carlos, no tens ni puta idea del que va passar eixe home per intentar fer veure a tota la ciutadania castellonenca que el fet del Ribalta és una mostra més de la mala gestió de la classe política dirigent d'aquesta miserable ciutat, que ha perdut, per exemple, l'oportunitat de tenir un centre d'alta tecnificació esportiva per què el nostre benvolgut alcalde i diputat nacional a les Corts Valencianes, no va tindre els ous de plantar cara al Conseller i a Fernando Roig. Saps on va eixe centre de tecnificació esportiva? A Vila-real, mentre el centre de Penyeta està cada dia més abandonat, gràcies a la gestió de l'equip de govern de la Diputació Provincial.
L'atemptat cultural que va suposar l'obra del Ribalta és una mostra de la falta de consideració de l'equip de govern municipal, així com de la pròpia Direcció General de Patrimoni de la Conselleria de Cultura cap al patrimoni cultural i botànic de la ciutat de Castelló de La Plana.
Juan Carlos, on estan els oms centenaris que hi havia al costat de la Pèrgola? Els va tallar l'equip de manteniment sols iniciar-se el primer mandat de Gimeno, una vergonya.
Juan Carlos, on estan els pins, palmeres, setos,... que han desaparegut als darrers anys?
Ja està bé de riure's de la gent que es mou per a que el patrimoni es conserve, ja està bé.