SALVEM EL RIBALTA

Foro para tratar cualquier tema de actualidad, noticias, curiosidades...

Notapor asus » Lun 05 Abr 2010, 23:28 pm

Pero somos afortunados de poder leer de nuevo al Iluminado Aguilar

Pues si. Y a muchos (me incluyo) y me alegro.

Cosas de la Libertad.
asus

Notapor TravelMate » Mar 06 Abr 2010, 10:41 am

asus escribió:no val la pena ni respondre.

cuidat.

El que passa és que argumentar que amb el trolebús els xaperos desapareixeran del Ribalta és prou simple.
Jo crec que un conjunt botànic com el Ribalta, què ha perdut part de la seva riquessa : oms i pins centenaris , durant el mandat de Gimeno i el de Fabra, hauria de ser promocionat d'un altra manera.
I , per altra part no té cap sentit , per exemple, tallar més de vuitanta pins adults al Passeig de Morella i passar de més de tres-centes places d'aparcament en superfície a sols una trentena per capricis de la Generalitat i l'Ajuntament.
Sols passa açò a un poble de merda que converteix el seu accés oest en un autèntic tap.
Tornant al tema del Ribalta, perquè no es va pensar a fer un monument als il·lustrats en memòria de Pierre Mechain i fer una ruta guiada per dintre del parc, un parc que estaria tancat ( com tots ) i anar revitalitzant-lo?
A poc a poc el Parc de Ribalta tornarà a tindre tràfic rodat, desenes d'anys després de que un document de cessió ho prohibira.
Tots els que us sembla bé el que està passant al Parc de Ribalta em sembleu uns autèntic beneïts.
TravelMate

SALVEM EL RIBALTA

Notapor Juan Carlos » Vie 25 Feb 2011, 11:59 am

Joder macho, me he encontrado este hilo y me ha dado la risa, hasta hubo un pavo que se puso en huelga de hambre, tremendo.

Vaya expolio ha sufrido el ribalta ehhhhhhh, pase no hace mucho por la zona y vaya cambio, antes cuatre güelos jugando a petanca, ahora lleno de niños y gente paseando. No hay mas que ver una foto del antes y despues para reconocer que el cambio ha sido a mejor.
Juan Carlos

SALVEM EL RIBALTA

Notapor elfollonero » Vie 25 Feb 2011, 13:02 pm

Juan Carlos escribió:Joder macho, me he encontrado este hilo y me ha dado la risa, hasta hubo un pavo que se puso en huelga de hambre, tremendo.

Vaya expolio ha sufrido el ribalta ehhhhhhh, pase no hace mucho por la zona y vaya cambio, antes cuatre güelos jugando a petanca, ahora lleno de niños y gente paseando. No hay mas que ver una foto del antes y despues para reconocer que el cambio ha sido a mejor.

lo primer que tindries que tindre es un poquet d'educacio i no dirli "pavo", ja que eixe "pavo" ha estat defenent una cosa de castello, ha estat defenent una cosa que moltisima gent estae d'acord, pero claro els senyoritos del PP tenen que fer pasar una merda de autobus perl mig de parc.
elfollonero

SALVEM EL RIBALTA

Notapor TravelMate » Vie 25 Feb 2011, 13:06 pm

Juan Carlos escribió:Joder macho, me he encontrado este hilo y me ha dado la risa, hasta hubo un pavo que se puso en huelga de hambre, tremendo.

Juan Carlos, per a fer el que han fet no feia falta vulnerar la llei de patrimoni cultural valencià. A més a més, l'abandó del parc es deu a la falta de manteniment, més que res per part de qui té les competències, l'Ajuntament. Les protestes anaven contra el pas d'un autobús pel bell mig del parc, que si es concreta passarà a ser una via urbana. Temps al temps.
Juan Carlos, quan jo era xicotet, el parc estava ple de xiquets i, a partir de 1991 va començar a patir continus atacs: zona d'aparcament, tales massives, brutícia, abandó per part de l'Ajuntament,...
Quan es deixava aparcar una xiqueta va ser atropellada i es va quedar paraplègica. Saps quina va ser la resposta de l'alcalde del moment, José Luís Gimeno Ferrer? El silenci.
No toquem els ous, que jo sóc del barri de Crèmor i tota la vida els nanos del barri s'han criat a l'antic passeig dels carruatges fins que l'equip de govern de l'Ajuntament va començar a abandonar el parc, no toquem el ous, per favor.

El que més em molesta del tema és que gent que mai ha passat pel Parc de Ribalta i que no l'ha conegut als anys vuitanta, era una meravella, tinga la poca vergonya de riure's de la gent que vam protesatar, em toca els ous i em sembla que respon a gent sense capacitat de crítica social ni política i, que no estan preparades per afrontar la senzilla tasca del ciutadà, vetlar pel manteniment de la seva ciutat.

Juan Carlos, no tens ni puta idea del que va passar eixe home per intentar fer veure a tota la ciutadania castellonenca que el fet del Ribalta és una mostra més de la mala gestió de la classe política dirigent d'aquesta miserable ciutat, que ha perdut, per exemple, l'oportunitat de tenir un centre d'alta tecnificació esportiva per què el nostre benvolgut alcalde i diputat nacional a les Corts Valencianes, no va tindre els ous de plantar cara al Conseller i a Fernando Roig. Saps on va eixe centre de tecnificació esportiva? A Vila-real, mentre el centre de Penyeta està cada dia més abandonat, gràcies a la gestió de l'equip de govern de la Diputació Provincial.

L'atemptat cultural que va suposar l'obra del Ribalta és una mostra de la falta de consideració de l'equip de govern municipal, així com de la pròpia Direcció General de Patrimoni de la Conselleria de Cultura cap al patrimoni cultural i botànic de la ciutat de Castelló de La Plana.

Juan Carlos, on estan els oms centenaris que hi havia al costat de la Pèrgola? Els va tallar l'equip de manteniment sols iniciar-se el primer mandat de Gimeno, una vergonya.
Juan Carlos, on estan els pins, palmeres, setos,... que han desaparegut als darrers anys?

Ja està bé de riure's de la gent que es mou per a que el patrimoni es conserve, ja està bé.
Última edición por TravelMate el Vie 25 Feb 2011, 13:10 pm, editado 1 vez en total
Imagen
TravelMate

SALVEM EL RIBALTA

Notapor TravelMate » Vie 25 Feb 2011, 13:08 pm

Xaval, t'has passat mil pobles.

T'hauries de disculpar.
Ho sent, però la burla cap a una persona major que lluita per la seva ciutat és una cosa que no puc consentir. D'acord?
Imagen
TravelMate

SALVEM EL RIBALTA

Notapor Juan Carlos » Vie 25 Feb 2011, 13:48 pm

Vamos, a mi me parece tremendo y fuera de lugar que una persona se ponga en huelga de hambre por la remodelacion de un parque. En ningun momento he faltado a esa persona, pero podre opinar libremente, no?.

Esta todo asquerosamente politizado y hay personas que todas, absolutamente todas las decisiones que tome el PP le pareceran mal por el simple hecho de que provengan del PP y viceversa con el PSOE, todas esas personas carecen de objetividad, y sin ella pierden toda credibilidad. El PP hara cosas bien y mal y el PSOE mas de lo mismo, habra que saber diferenciarlas no por de donde vengan sino por su contenido.

Con el tema del Ribalta, una vez mas, entra la politica en juego, yo hablo por lo que veo, que en los años 80 el parque estaba mejor, no lo pongo en duda, pero yo hace poco veia una zona del parque por la que daba miedo pasar de noche, llena de badenes y tierra, por alli paseaban cuatro abueletes y poco mas, y ahora mismo hay buena iluminacion, un firme decente, y esta lleno de gente paseando y niños jugando, analizo los hechos y objetivamente, ese hecho en concreto me parece un avance.
Juan Carlos

SALVEM EL RIBALTA

Notapor TravelMate » Vie 25 Feb 2011, 14:11 pm

Però, creus que fa falta vulnerar la llei de patrimoni per llavar la cara al parc?

Creus que és necessari que el Jardí Botànic més antic del País Valencià perda massa arbòrea?

Veus lògic que a finals de segle passai i inicis d'aquest es manprenguera una remodelació del Parc amb fons del Ministeri de Cultura i que no s'aprovara el Pla d'Especial Protecció del BIC?

Saps que l'Ajuntament de Castelló, mitjançant el seu equip de govern passa del Parc de Ribalta des de fa molts anys?

Doncs que un home s'encadene per intentar fer veure a la gent que el Parc és del Poble i no de les empreses d'obra civil, em sembla que es mereix un respecte.

Sincerament, crec que no és qüestió de ser de dretes o d'esquerrres, de ser anarquista o de passar de la política. Crec que sols és qüestió de ser una persona amb una mica de seny, per poder veure que el que s'ha fet és una puta barbaritat, que no té lògica que ara l'andana estiga adoquinada i que no tinga eixida de pluvials, per exemple.

Amb açò acabe, i em mostre indignat amb el teu menyspreu cap a eixe home. Per cert, la llibertat d'expressió no està per insultar a la gent anònima.
Imagen
TravelMate

SALVEM EL RIBALTA

Notapor Juan Carlos » Vie 25 Feb 2011, 15:10 pm

TravelMate escribió:la llibertat d'expressió no està per insultar a la gent anònima.

Pero si a la publica?, partimos de la base de que aqui no se ha insultado a nadie, tan solo se ha expresado una opion, de todas formas curioso concepto de libertad de expresion el tuyo.

Para todo lo demas me remito a mi aclaracion (viewtopic.php?f=5&t=28504&p=457446#p457446).
Juan Carlos

SALVEM EL RIBALTA

Notapor TravelMate » Vie 25 Feb 2011, 15:23 pm

Doncs com el teu.
Imagen
TravelMate

Re: SALVEM EL RIBALTA

Notapor scimahc » Sab 26 Feb 2011, 2:00 am

Travel de verdad te crees lo que dices? Yo veo que ha ganado masa de hecho antes esa zona que han arreglado solo se usaba para aparcar coches y ahora hay mas arboles que antes.

Sent from my Ivy using Tapatalk
Última edición por scimahc el Sab 26 Feb 2011, 10:03 am, editado 1 vez en total
Imagen
scimahc

SALVEM EL RIBALTA

Notapor Fondo Sur » Sab 26 Feb 2011, 2:13 am

TravelMate escribió:Creus que és necessari que el Jardí Botànic més antic del País Valencià perda massa arbòrea?

Si eso supone que se gane una zona para disrute de la gente que no existia me parece bien.
Yo tambien opino que ha ganado con la remodelacion, el problema es el TRAM que partira Castellon por la mitad.
Detesto toda forma de nacionalismo, ideología o más bien religión provinciana excluyente que recorta el horizonte intelectual y disimula prejuicios étnicos y racistas pues convierte en valor supremo la circunstancia fortuita del lugar de nacimiento.
Fondo Sur

Re: SALVEM EL RIBALTA

Notapor scimahc » Sab 26 Feb 2011, 10:08 am

Como que un autobus electrico divide en dos una ciudad? Que hablamos de un autobus no de la via que antes si dividia la ciudad en dos, ademas hay que modernizarse Vlc tiene tranvia y nadie se quejo por un bien para la ciudad. El ribalta esta mejor asi han puesto más vegetacion y han arreglado una zona que se usaba para aparcar los coches que eso si daba mala imagen al parque y contaminaba mas que un autobus electrico. Ahora solo falta que no dejen aparcar en la plaza Mayor porque no he visto ninguma ciudad que en la plaza principal se permita aparcar. Imaginaros la plaza del ayuntamiento de Salamanca con coches aparcados, vaya imagen

Sent from my Ivy using Tapatalk
Imagen
scimahc

SALVEM EL RIBALTA

Notapor Fondo Sur » Sab 26 Feb 2011, 17:58 pm

Esperate a ver lo que supone el paso del dichoso bus desde la farola hasta la Avenida del Mar y despues hablamos.
Menudo pedazo de modernidad un tranvia :lol: .
Detesto toda forma de nacionalismo, ideología o más bien religión provinciana excluyente que recorta el horizonte intelectual y disimula prejuicios étnicos y racistas pues convierte en valor supremo la circunstancia fortuita del lugar de nacimiento.
Fondo Sur

SALVEM EL RIBALTA

Notapor scimahc » Sab 26 Feb 2011, 18:21 pm

Fondo Sur escribió:Esperate a ver lo que supone el paso del dichoso bus desde la farola hasta la Avenida del Mar y despues hablamos.
Menudo pedazo de modernidad un tranvia :lol: .

Es un trolebús no tranvía, pero si lo dices por los tranvías en general, solo decirte que da a una ciudad un aire más moderno y mejora el transporte público que hace mucha falta justamente en Castellón ya que los autobuses debido al tráfico no van del todo bien, y zonas como onda, Burriana,... que hará el Tram aun está más dejados del transporte público por no hablar del norte de Castellón que no hay ni servicios de cercanías a poblaciones como Vinaroz, etc.

Toda ciudad moderna debe tener un buen sistema de transporte publico moderno y limpio dígase metro, tranvía, trolebús, etc.
Imagen
scimahc

AnteriorSiguiente

Volver a OFF-topic